27 Nisan 2017 Perşembe

Flormar Plus Quartz 099 Deep Ocean Oje

Flormar Plus Quartz 099 Deep Ocean oje özellikleri ve fiyatı
Flormar Plus Quartz 099 Deep Ocean Oje
Flormar Plus Quartz 099 Deep Ocean Oje >> Bugün sizlere tanıtacağım oje Flormar Plus Quartz 099 Deep Ocean... Bu ojeyi her ne kadar "okyanus derinliği" olarak tanımlamışlarsa da bana daha çok saks mavisi gibi göründü. Bu renkte göz alıcı kuvars taşları da var. Çok hoş görünüyor. Bu
taşlardan süs eşyası, kolye ucu vs. yapılıyor. Ojeyi eğer bulabilirseniz bir kolye ucuyla kombinleyebilirsiniz.
Gelelim ojeye... Bu ojeyi bir yıl kadar önce abiye bir kıyafetle birlikte sürmek için almıştım. Çok dikkat çekici olduğu için günlük olarak kullanılacak bir oje değil zaten. İlla kullanmak isterseniz sade giyinerek anca kaldırılabilecek bir oje olurdu diye düşünüyorum. Açık renk kıyafetlerle değil de tamamen siyah veya gri renkler içeren bir kombinle mesela...

Flormar Plus Quarzt 099 Deep Ocean Oje Özellikleri

Plus Quartz serisi parlak ve canlı renkli ojeler içeriyor. Yukarıda da bahsettiğim gibi 009 kodlu oje saks mavisi renginde. Sedefli bir yapısı var. Bundan dolayı da epey dikkat çekici; bir kilometre öteden fark ettirir yani öyle söyleyeyim. Ayrıca oje tırnakta çabuk kuruyor. Bu güzel bir özellik. Buna karşın şişesinde de uzun süre bozulmadan ve koyulaşmadan kalıyor. Dediğim gibi alalı bir yıl oldu. Sadece sedefleri biraz çökelmiş. Elimde birkaç kez sallayınca kendine geldi. Aslında bir ojenin bozulma ve koyulaşma durumu biraz da sürmek için sık açıp kapatmanıza ve uzun süre havayla temas edip etmemesine bağlı. Bu ojeyi bir bilemedin iki kez kullandığım için havayla pek temas etmedi.

Flormar Plus Quarzt 099 Deep Ocean Oje Fırçası Nasıl?

Ojenin fırçası sert ve ince... Yani ojelerde yaygın olan fırçadan... İnce fırçalarla ojenin daha kolay sürüldüğünü düşünüyorum. Kalın fırçaları pek sevmiyorum ben sürerken yayıldığı için daha çok bulaşma yapıyor. Sert olması da kontrollü sürmeyi daha iyi sağlıyor.

Flormar Plus Quarzt 099 Deep Ocean Oje Nasıl Sürülür?

Ojeyi alalı bir yılı aşkın bir süre oldu. Ona rağmen bugün sürerken koyulaşmamış olduğunu fark ettim. Sadece içindeki sedef katmanı biraz çökelmişti. Her ne kadar sallayarak sürsem de itiraf edeyim ki 3 kat sürmek zorunda kaldım. Ama bunun sebebi daha önceki oje deneyimimde de paylaştığım gibi ojelerin, ince katlar halinde sürüldüğünde daha kolay kuruması ve bulaşmaması. 3. sürüşümde tam olarak şişesindeki rengini aldı. Oje yeni olsaydı belki de 2. sürüşümde asıl rengini yakalayacaktı. Herhangi bir bozulma belirtisi görmediğim için eski ojemi kullandım.

Flormar Plus Quartz Deep Ocean fiyatı zamanında aldığımda yaklaşık 2,5 TL civarıydı sanırım. Şu an Flormar'ın kendi sitesinde % 40 indirimli olarak 1,5 TL. Tabii siteden alışveriş yaparken tek ürün alınca kargo maliyetinden dolayı pek hesaplı olmuyor. Alacağım 3-4 ürün varsa sipariş ediyorum ben genelde. Kozmetikçilerde de bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder