25 Nisan 2017 Salı

Gabrini Nude Matte 03 Oje

Gabrini Nude Matte 03 Oje özellikleri ve fiyatı
Gabrini Nude Matte 03 Oje
Gabrini Nude Matte 03 Oje >> Bildiğiniz gibi son zamanlarda ruj ve ojelerde mat modası başladı. Yıllardır aldığımız kozmetik ürünlerinde bizi çeken çoğunlukla en parlak olanıydı. Ama zamanla moda değişiyor ve nadir olan güzel geliyor. Bir kozmetik markasının bir üründe başlattığı yenilik çok tutunca hemen diğer kozmetik markalarına da yayılıyor. Mat ojeler de aynı şekilde oldu ve özellikle geçen yaz çok modaydı. Birçok kişi mat ojelerden hevesini alınca klasik cilalı ojelere tekrar geri dönüş yaptı. Bazıları da halen mat ojelerden devam ediyor. Aslında fark ettiniz mi bilmiyorum ama mat ojeli tırnakların üzerlerinde sürüldüğünün ertesi günü bir parlama başlıyor. Sanırım yüzey bir şekilde törpüleniyor. Elimizi yıkadığımızda, havluya sildiğimizde; dalgın bir anımızda tırnağımızın üzerinde uzun süre parmağımızı gezdirdiğimizde mat ojeler hafiften parlamaya başlıyor. Bu durumu hem Gabrini hem de Flormar markalı mat ojelerde yaşadım.


Gabrini Nude Matte serisi renkleri
Gabrini Nude Matte serisi

Gabrini Nude Matte 03 Oje Özellikleri

Gelelim Gabrini nude matte 03 kodlu ojeye. Bu oje nude matte serisinin bir üyesi.(Serinin renkleri yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi.) Fotoğrafta gördüğünüz gibi köşeli bir şişesi var. Kendisi gibi şişesi de mat. 03 no.lu ojenin açık pembe bir rengi var. Işığa göre yavruağzı olarak da görünebiliyor. Ben rengini çok beğendim. Açık renklerin avantajı şu ki sürekli oje değiştirmeye zamanı olmayan biriyseniz, oje çıkmaya başladığında deformasyon daha az göze çarpıyor. Fakat koyu renkli ojelerde durum pek de öyle değil. Diyelim ki bordo bir oje sürdünüz... Elinizi yıkadıkça tırnak uçlarından çıkmaya başlıyor ve haliyle koyu renk bir oje olduğu için deforme olan kısımlar hemen göze çarpıyor. Gabrini nude matte 03 asıl tırnak rengine yakın bir tonda olduğu için doğal duruyor. Ayrıca bir güzel özelliği de tırnağınıza sürdüğünüzde hızlıca kuruması... Oje bende 6 ayı geçik süredir var. Şişesinde öyle pek fazla da koyulaşmadı veya bozulmadı. Bazı ojeler bildiğiniz gibi durdukça koyulaşabiliyor ya da bozulup heterojen bir hal alabiliyor.

Gabrini Nude Matte 03 Oje fırçası
Gabrini Nude Matte 03 Oje fırçası

Gabrini Nude Matte 03 Oje Fırçası Nasıl?

Ojelerde dikkat edilen özelliklerden biri de ince veya kalın olmasına göre fırçadır. Dar ve kısa tırnaklar, kalın ve dolgun fırçaları pek kullanamıyor fazla taşırma yaptığı için. Benim tırnaklarım yapı olarak uzun ve nispeten geniş olduğu için her iki fırçayı da rahat şekilde kullanabiliyorum. Bu ojenin fırçası kalın ve dolgun. Ben bir sorun yaşamadım ama küçük tırnak yapısına sahip olanlar sürerken taşırma problemi yaşayabilirler. Gerçi bu çok büyük bir sorun değil. Birkaç yıkamada zaten kenara bulaşan oje artıkları çıkıyor. Ama yine de bahsetmek istedim.

Gabrini Nude Matte 03 Oje Nasıl Sürülür?

Gabrini Nude Matte 03 ojeyi kullanırken iki ince kat olarak sürmenizi tavsiye ederim. Oje tırnaklara rengini daha iyi veriyor ve tamamen kapatıcılık sağlıyor. Bazıları fırçaya yoğun miktarda oje alarak bir kerede sürme işlemi yapıyor. Ama bu durum kuruturken daha uzun bir süre gerektiriyor ve ne kadar sakınsak da mutlaka bir yere bulaşıyor. Henüz üstteki yüzey kuruduğu ve alt kısımlar hala sıvı olduğundan kolay deforme oluyor. Bulaşan ojeyi silip tekrar tekrar sürmek de benim hoşuma gitmediği için dediğim gibi genel olarak ojeleri iki ince kat şeklinde sürüyorum. Önce ince bir kat sürüp birkaç dakika kurumasını bekliyorum. Zaten kuruduğu görülebiliyor. Ardından üzerine bir ince kat daha sürüyorum ve ojenin kapatıcılığını tamamen sağlamış oluyorum. Tırnak yüzeyini kapatmak için bol oje sürüldüğünde, yüzeyde hareket eden ojenin belirli yerlerde kavisler oluşması ve içindeki sıvı ojenin tam olarak donmaması gibi problemleri engellemiş oluyorum. Böylece bulaşmıyor.

Özetle Gabrini Nude Matte 03 ojeyi mat ve doğal görünüm sevenler için tavsiye ederim. Hangi renk kıyafet seçerseniz seçin absürt durmuyor.

Gabrini Nude Matte oje fiyatları mağazaya göre değişiklik gösteriyor. Ben bir kozmetikçiden 2,5 TL'ye almıştım.

Gabrini Nude Matte oje kullananlar deneyimlerini alta yorum olarak bırakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder