26 Nisan 2017 Çarşamba

Koton Sun Kiss Vücut Spreyi

koton sun kiss vücut spreyi özellikleri ve fiyatı
Koton Sun Kiss Vücut Spreyi
Koton Sun Kiss Vücut Spreyi >> Giyim mağazası olarak tanıdığımız birçok marka bildiğiniz gibi artık kendi kozmetik ürünlerini de üretmeye başladı. Bunlardan biri de Koton. Geçen yaz deniz tatili öncesi bir Koton mağazasına uğrayıp bikinilere bakayım dedim. Bir standın üzerinde yer alan vücut
spreyleri dikkatimi çekti. Sarı, pembe ve turuncu renkli, tasarımı güzel şişeleri vardı. Tester ürünlerinden birer fıs sıkarak denedim. Sun Kiss vücut spreyinin kokusu çok hoşuma gitti. Kendimi bir an egzotik bir adada türlü meyve bahçelerinin üzerinden esen sıcak bir yelle birbirine karışan meyve rahiyalarını soluyor gibi hissettim. Durur muyum? Hemen kredi kartımın limitini yokladım ve aldım tabii...

Şahsen ben vücut spreylerini parfümlere nazaran daha çok tercih etmeye başladım son zamanlarda. Daha hafif ve ferah bir koku yayıyor. Mesela Avon'un birçok vücut spreylerini yıllardır beğenerek kullanıyorum; Little Black Dress, İncandessence, Pur Blanca, Celebre ve Perceive... Zaten birçok parfümün vücut spreyi de oluyor. Daha önce vücut spreyi kullanmadıysanız öneririm. Özellikle banyodan sonra sürünce hafif bir koku yayılıyor. Yoğun parfüm kokularından pek haz etmeyenler için de vücut spreyleri daha ideal.

Koton Sun Kiss Vücut Spreyi Özellikleri

Sprey fotoğrafta gördüğünüz üzre şeffaf sarı bir şişede. Üzerinde her ne kadar body mist yazsa da ve kimisi bu tabiri kullansa da Türkçesi karşılığı olan vücut spreyini kullanmayı tercih ediyorum. Ağırlığı 250 ml. Egzotik meyve kokuları içeriyor. Şekerli kokular sevenler için diyebilirim. Tam bir yaz kokusu, tatilde bol bol sıkmalık... İnsan içine çekmeye doyamıyor bu kokuyu. Gerçekten takdir ettim formülünü kim bulduysa. Aynı zamanda kalıcı da... Gayet başarılı buldum. Üstelik bitecek gibi de görünmüyor, ömürlük maşallah... Miktarı epey fazla. Bildiğiniz gibi bazı parfümler 30 ml. falan oluyor. Ben onlara seyirlik diyorum. Bu spreyin tek olumsuz yönü fıs fıs kısmı biraz sert. Onun dışında dediğim gibi gayet başarılı. Koton Sun Kiss vücut spreyinin fiyatı ise 13 TL idi.

Ürünün aynı zamanda vücut losyonu(16 TL), el kremi(6 TL) ve duş jeli(10 TL) de vardı.
 Mağazada halen satışı devam ediyor mu bilmiyorum ama Koton vücut spreylerinin çeşitli internet sitelerinde satışının yapıldığına daha bugün rastladım.

Koton Sun Kiss Vücut Spreyi Nasıl Kullanılır?

Vücut spreyleri de aynı parfümler gibi hafif uzak bir mesafeden kıyafet üstüne veya boyun kenarına sıkılarak kullanılıyor. Deodorant gibi koltuk altına sıkmak yanlış bir uygulama. Koton Sun Kiss vücut spreyini de biraz uzaktan olmak üzere boynunuza doğru veya kıyafetlerinizin üzerine sıkarak kullanabilirsiniz. Bir de bütün kozmetik ürünlerinde olduğu gibi tahriş olmuş cilt yüzeyinde kullanmamak gerekiyor.

Koton vücut spreyi kullananlar deneyimlerini alta yorum olarak bırakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder