25 Temmuz 2021 Pazar

Emotion Invisible Fresh Deodorant Nasıl?

   

emotion

 Yaz aylarının olmazsa olmazı ne tatil ne denizdir. Şüphesiz deodoranttır! Hele de işe toplu taşıma araçlarıyla gitmek zorunda olan ve "kişisel temizliğine özen gösteren insanlar" için olmazsa olmaz!
  Bu yazımda size ilk defa denediğim fiyatı diğer deodorantlara göre daha ekonomik olan Emotion deodorant nasıl bundan bahsedeceğim.

    Deodorantın kalıcı bir etkiye sahip olduğunu söyleyemeyeceğim. Pek başarılı bulmadım. Tabii bunda pudrasız olmasının da etkisi var. Ben genelde Emotion, Caldion, She vs. gibi parfüm markalarının deodorantlarını kullanmayı sevmem. Sanki yoğunluğu azaltılmış parfümü koltukaltına sıkıyorsun gibi oluyor. Pudralı deodorantları daha çok tercih ediyorum. Terlemeyi daha çok önlüyor. Emotion deodorantı sıktıktan sonra güneşli bir havada biraz yol yürüdüyseniz veya evde koltuk altlarınızı sıkıca birleştirmiş bir şekilde oturuyorsanız bile terlemeye başlıyorsunuz.

    Çok mecbur kalmadıkça tekrar Emotion deodorant almayı düşünmüyorum. Geçende markette belirli bir harcamın üzerine indirimli olan ürünlerden olduğu için deneyeyim diye aldım ama pek memnun kalmadım.

emotion deodorant kullananlar


Emotion Invisible Fresh Deodorantın Özellikleri

    Markanın hazırladığı görsel yukarıdaki gibi. Alüminyum içermemesi güzel. Leke bıraktığına pek fazla şahit olmadım evet. Pudralı olmadığını belirtmiştim zaten. Fakat gel gelelim "24 saate kadar ter kokusunu önler!" sloganına. Normalde çok fazla terlemeyen biri olarak söylüyorum etkisini çok çabuk yitiriyor. Diğer Emotion kullananlar da buna katılacaktır diye düşünüyorum. Hele de hava sıcaksa sürdükten birkaç saat sonra yeniden terlediğinizi hissedip "Acaba kötü koku oluşuyor mu?" diye arada burnunuzu koltukaltınıza yaklaştırıp kontrol etme ihtiyacı duyuyorsunuz. Bunu ortalıkta yaparken yakalanmamaya özen gösterin tabii:)

Emotion Invisible Fresh Deodorantın Kokusu Nasıl?

   Rexona deodorantları kadar etkili ve hoş bulmadığımı belirteyim. "Oh mis..." diye içine çekebileceğiniz bir kokusu yok. Ama mesela Rexona'nın ocean veya shower fresh olanlarında insan istemsizce bunu diyor. Aklıma geldi de salatalık kokulu olan kozmetik ürünleri de genelde güzel kokuyor. Aslında salatalık normalde böyle güzel ve belirgin bir kokuya sahip değil fakat dediğim gibi bu şekilde olan kozmetik ürünlerinin kokusu hep güzel oluyor.

emotion deodorant çeşitleri ve kokuları


Emotion Deodorant Çeşitleri

    Diğerlerini denemedim fakat hangi çeşitleri var diye merak ederseniz soldan sağa doğru isimleri şu şekilde:
  1. Asian Garden
  2. Aqua Kiss
  3. Pink Secret
  4. Fresh Bouquet
  5. Invisible Fresh
  6. Violet
  7. Romance
  8. Love

Emotion deodorant fiyatı ne kadar?

    Emotion deodorant fiyatları ortalama 12-15 TL arasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder