28 Mart 2020 Cumartesi

Adidas Pure Lightness Edt Kadın Parfümü

Bu yazımda kokusunu çok beğendiğim ve ara ara aldığım Adidas Pure Lightness Edt kadın parfümünden bahsedeceğim.

Ara ara dedim çünkü bir parfümü kesintisiz olarak kullanamıyorum. Çok beğensem de "Bitti, tekrar alayım." demiyorum. Sanırım burnum artık o kokuya alıştığı için farklı bir parfüm denemek istiyorum. Eminim birçok kişi aynı durumu yaşıyordur. Çünkü insan burnu aynı kokuya sürekli maruz kaldığında bir süre sonra duyarsızlaşma yaşıyor. Bu durumu hem uzun vadeli hem de kısa vadeli düşünebilirsiniz. İlk sıktığımızda parfüm kokusunu yoğun bir şekilde alırken 5-10 dakika sonra artık duyumsamamaya başlarız. Hatta kokunun kalıcı olmadığını düşünerek arkadaşlarımız veya sevgilimizle randevu sırasında lavaboya uğrayıp tekrar tekrar sıkarız ve bazen "Parfümü üstüne boca mı ettin?" sorusuyla karşılaşırız. Kendimiz duyarsızlaştığımızdan kokuyu bir süre sonra alamazken diğerleri daha iyi alır. O yüzden gün içinde defalarca sıkıp milleti öksürük krizine sokmamakta fayda var.:)

Sevdiğim kokuları özleyince ara ara tekrar alıyorum. Adidas Pure Lightness de onlardan biri. Kavunumsu ve ferah bir kokusu var. Özellikle yazın içimi ferahlatıyor. Ayrıca kalıcı. Bu yüzden de ayrı seviyorum. Bir iki defa sıkmanız yeterli oluyor. Adidasın bu mavi parfümünü ne kadar seviyorsam pembe olanını da bir o kadar sevmiyorum. Şu yaygın olan şekerli kokulardan pembe olanı... Bir ara neredeyse dışarıda karşılaştığınız her on kişiden birinin üzerinde olan parfümden yani... Ama dediğim gibi bu mavi olan parfümü tavsiye ediyorum. Parfüm tercihi biraz da bütçeyle alakalı tabii. Finansal durumumuzun iyi olduğu bir ay daha yüksek fiyatlı parfümleri tercih edebiliyorken düşük olduğu zamanlarda da daha düşük fiyatlı olanları tercih etmek durumunda kalabiliyoruz. Bu parfüm de düşük ücretli ama kokusu kendine özgü diyebilirim. İçinde elma, kavun, beyaz çiçekler ve misk barındırıyor. Aslında bu açıdan daha fresh bir yaz parfümü olsa bir şarkıda geçtiği üzere "Yaz kokusu duyardım kışın ortasında bile." hesabı kışın da kullanabilirsiniz. Neden olmasın değil mi?

Adidas Pure Lightness Edt kadın parfümü 50 ml fiyatı da internette yaklaşık olarak 50-60 TL civarı. Şişesinin dar olması sebebiyle çantada taşıması da kolay. Fazla yer kaplamıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder