23 Nisan 2017 Pazar

John Frieda Frizz Ease Dream Curl Saç Spreyi

john frieda saç spreyi saç dökülmesi sorunu

Denediğim ürün: John Frieda Frizz Ease Dream Curl
John Frieda Frizz Ease Dream Curl Saç Spreyi >> John Frieda kullanan ve denedikleri ürünleri tanıtanların blog yazılarına bakmıştım. Hep olumlu yorumlara denk geldim. "Şöyle güzel... Böyle iyi..." Bir alıp deneyeyim dedim geçen yaz. Saçlarımı kısa küt kestirmiştim. Saçımın dalgalarını
ortaya çıkaracak ve hacimli gösterecek bir John Frieda ürünü araştırdım. Normalde saçımın dipleri düz, 5 parmak kadar sonra dalgalanmaya başlıyor. Neyse araştırırken de John Frieda Dream Curl bukle belirginleştiren günlük sprey ürününe denk gelince dedim ki: "Galiba tam bana göre..." Ürün mor kapaklı beyaz bir şişede. Ağırlığı 200 ml. Gittim bir Gratis'ten aldım. 30 TL'ye yakın bir fiyat ödedim. Bu fiyat piyasadaki benzer sprey fiyatlarının üzerinde kalıyor. Şimdi öncelikle ürünün özelliklerinden ve kullanım şeklinden bahsedeyim, daha sonra kendi deneyimlerimi paylaşacağım.

John Frieda Frizz Ease Dream Curl Bukle Belirginleştiren Günlük Sprey Ne İşe Yarar?

Ürünün arkasında elektriklenmeyen ve yumuşak bukleler yaratır diye bir motto var. Özellik olarak da doğal buklelere belirginlik, elastikiyet ve hareketliliğini geri kazandırır diyor.

John Frieda Frizz Ease Dream Curl bukle Belirginleştiren Günlük Spreyin Kullanım Şekli

Ürünün arkasında iyice çalkaladıktan sonra saça bolca püskürtün diye yazıyor. Ardından buklelere belirginlik kazandırmak için saçı tutam tutam avucunuzun içine alıp sıkın diyor. Son olarak da saçı doğal olarak kurumaya bırakın veya vigo yardımıyla kurutun diyor.

John Frieda Frizz Ease Dream Curl Bukle Belirginleştiren Günlük Sprey Deneyimim

Ürünü aldıktan sonra bir heves koştum geldim ve deneyeyim dedim. Duş aldıktan sonra saçımı kurutmadım. Islakken spreyden diplere gelmeyecek şekilde sıktım. Kendi halinde kurumaya bıraktım. Bir yandan da burnuma kokusu yoğun bir şekilde geliyor. parfümlü hem de rahatsız edici kimyasal bir koku geliyor. Arada aynada kontrol edip sağa sola kıvrılan saçları elimle şekil vererek düzelttim. Kuruduğunda gerçekten de saçım hacimli bir görünüm kazandı. Hoş dalgalar oluştu. Tabii bu durum hoşuma gitti ve 3-4 günde bir dışarı çıkacağım zaman ürünü aynı şekilde kullanmaya devam ettim. Bir baktım spreyin yarısına gelmişim. Ürünü kullanmaya başladığımda 3-5 tel dökülen saçlar ben ürünün yarısına geldiğimde hiç farkında olmadan bir baktım artık yastıkta yarım avuç! Bir o kadar da saçımı yaparken dökülüyor ve banyoda saçımı yıkarken dökülenler de cabası! Ürünün yarısına geldiğimde dökülme o kadar artmıştı ki... Ürünün verdiği şekle şemale kapılıp nasıl saç döktüğünü göz ardı etmişim. Aslında ilk başta mevsimdendir diye düşündüm; eylül ayıydı... Ama dökülme gittikçe arttı ve hiç durmadı. Saçlarım seyrelmeye başladı. Ve aniden kullanmayı kestim. Saç dökülmesi hemen durmadı tabii. Deli gibi maskeler vs. yaptım. Yağlar sürdüm. Spreye bir daha da elimi sürmedim. Şişenin yarısı duruyor. O kadar iyi yorumla karşılaşmıştım halbuki... "Bana mı yaramadı yoksa ürün gerçekten saç mı döküyor?" diye düşünüyor insan. Ama gerçekten de döküyor. Artık içindeki hangi madde buna sebep olduysa... Daha sonra acaba benimle aynı sonuçları yaşayanlar var mı diye Google'a John Frieda saç dökülmesi diye yazıp sonuçları arattım. Benim gibi saç dökülmesi yaşayanlar varmış hakikaten de... Şunu söylemeliyim ki bende aşırı olumsuz bir marka algısı oluşturdu. Verdiğim paraya değmediği gibi üzerine zarar verdi. Biraz daha kullansam saç kalmayacaktı herhalde! Saçlarım epey seyrekleşince bari uçlardaki incelikler gitsin de daha yoğun görünsün diye kuaföre giderek saçlarımın uçlarından 2-3 parmak kestirdim. Dediğim gibi durmadan bakım yaptım bir de...Yavaş yavaş dökülme azaldı ve yeni çıkan mini mini saçlar kafamın üzerinde elektriklenmiş halde kendini göstermeye başladı.

John Frieda kullananlar deneyimlerini alta yorum olarak bırakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder