22 Nisan 2017 Cumartesi

Rexona Shower Fresh Deodorant

rexona shower fresh deodorant fiyatı
Denediğim ürün: Rexona Shower Fresh Deodorant
Rexona Shower Fresh Deodorant >> Deodorant günlük hayatta kullandığımız olmazsa olmaz kozmetik ürünlerinden biri. Ter kokan insanları pek sevmediğimiz gibi kendimiz de insanlara ter kokmak istemeyiz. Özellikle de yaz aylarında çok bunaltıcı oluyor. Otobüs, metro gibi toplu taşıma
araçlarını her gün kullananlar ter kokusuna yoğun bir şekilde maruz kalıyor. Bazen klimalarda çalışmıyor veya şoförler tasarruf yapmak için açmıyor o zaman diyorsunuz ki: "Buyurun cenaze namazına!" Temizlik şart...
Bu yazımda sizlere ikinciye kullandığım Rexona Shower Fresh deodorant hakkında deneyimlerimden bahsedeceğim. Ben bir ürün tercih ederken kullanışlılığı kadar kokusunu da baz alıyorum. Kokulara fazla hassasiyetim var. Aslında bu ürünü ilk olarak alırken deodorant kutusunun tasarımı ve üzerinde renkler dikkatimi çekmişti. Üzerinde banyo ferahlığı yazısını görünce bir denemek istedim ve aldım. İlkini bitirdikten sonra da ikincisini aldım. Şişesi 150 ml. Öncelikle üzerinde yazdığı gibi ferah ve tatlı bir kokusu var. Arkadaşlarımla buluşmaya gittiğimde "Bu ne güzel bir parfüm, markası ne?" diye soranlar olmuştu. Deodorant olduğunu söyleyince biraz şaşırdılar. Kokusu parfüm kadar kalıcı çünkü. Giysilerin üzerinde de kalıyor. Etkisi üzerinde yazdığı gibi 2 gün sürüyor. 2-3 günde bir duş aldığımızı düşünürsek gayet iyi aslında... Koltuk altında ıslaklık bırakmıyor. Bu açıdan da iyi. Fakat deodorant biraz pudralı. Alerjisi olanlar için uygun olmayabilir. Benim bu konuda bir sorunum olmadığı için rahatça kullanıyorum. Ama yoğun şekilde sıkarsanız etrafı biraz toz bulutu gibi kaplıyor ve içinize kaçarsa öksürmenize sebep olabiliyor. O yüzden sıkarken çok abartmamak lazım. Bazı insanlar görüyorum; bir kerede deodorantın yarısını boşaltıyor. O kadar abartmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Hem cilde de zararı var. Koltuk altlarına birer bilemedin ikişer sıkım yeterli bence. Deodoranttan boğulmaya gerek yok.

Rexona Shower Fresh Deodorant Nasıl Kullanılır?

Ben duştan bir süre sonra (sıcak suyun etkisiyle tamamen açılan gözenekleri iyice kapatmaması için) birer veya ikişer kere sıkıyorum. Yeterli oluyor. Aşırısına kaçmamak gerek. Çünkü deodorant ve stickler zaten gözenekleri kapattığı için terlemeyi önlüyor. Bu da vücudumuz acısından pek iyi bir şey değil. Vücudun dengeyi korumak için terlemeye de ihtiyacı var. Yani 5-6 kere sıkmaya gerek yok. Her şeyin fazlası zarar. Tabii bu terleme işi toplu taşıma araçlarında yolculuk yapılan zamana bırakılmamalı.

Rexona Shower Fresh Deodorant İz Bırakıyor mu?

Tam koltuk altına denk getirip kıyafetlerin üzerine sıkmadığınız sürece pek iz bıraktığını söyleyemem. Bir miktar pudralı tabii bazen hafif bir şekilde bırakabilir ama sorun yaratacak bir şekilde iz bırakmıyor.

Rexona Shower Fresh Deodorant Ter Kokusunu Önler mi?

Ter kokusunu gerçekten de önlüyor. Hatta yukarıda bahsettiğim gibi ferah ve güzel bir kokusu var. Parfüm kadar etkili ve kalıcı. Tatlı kokusu giysilerin üzerine de siniyor.
Rexona Shower Fresh deodorant fiyatı 10 TL. Bazen çeşitli marketlerde veya kozmetik mağazalarında daha indirimli olabiliyor.

Rexona deodorant kullananlar deneyimlerini alta yorum olarak bırakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder