22 Nisan 2017 Cumartesi

Lady Speed Stick Fruity Splash

lady speed stick fruity splash fiyatı
Lady Speed Stick Fruity Splash
Lady Speed Stick Fruity Splash >> Bu ürününü yıllardır kullanıyorum. Bildiğiniz gibi bu ürün ter kokusunu önlemeye yönelik bir stick. Ürünün ağırlığı 45 gr. Mor renkli bir kutusu var. Ürün beyaz renkli ve sabun gibi katı bir görünüme sahip. Tatlı bir meyve kokusu var. Sürdüğünüzde gün boyu o güzel koku yayılıyor. Kokusu pek bir hoşuma gidiyor. Bu nedenle stick alacağım zaman hep meyve kokulu tercih ediyorum. Yine Lady Speed Stick'in jel şeklinde bir stiği de var onda da meyve aromalı olanı denedim. O da aynı şekilde güzel kokuyor. Altındaki oynar düğmeyi parmağınızda hareket ettirdiğinizde yukarı doğru açılıyor. Kullandıktan sonra yine çevirerek kapatabiliyorsunuz. Düğme gayet kullanışlı. Bazı ürünlerde olduğu gibi sıkışma durumu olmuyor. En azından ben böyle bir durum yaşamadım.

Lady Speed Stick Fruity Splash nasıl kullanılır?

Stickleri kullanırken tüylerden arındırılmış bir koltuk altı olmalı. Bunu şundan dolayı söylüyorum. Bayanlar bazen kışın pek de görünmediği için koltuk altı tüylerini almayı tercih etmeyebilirler. Fakat almadığınızda terleme daha fazla oluyor. Ben banyo yaptıktan sonra temiz bir koltuk altına sürmeyi tercih ediyorum. Eğer iki günde bir duş aldığım için etkisi iki gün sürüyor.

Lady Speed Stick Fruity Splash Ter Kokusunu Önler mi?

Ürün gerçekten de ter kokusunu önlüyor. Dediğim gibi yıllardır kullanıyorum ve koltuk altıma sürdüğüm zamanlarda terlememi neredeyse tamamen engelliyor ve kokuyu önlüyor. Sadece diyelim ki aşırı koşmuş veya hızlı bir tempoda yarım saati aşkın yürümüşseniz hafiften terlemeye başlıyorsunuz. Bu da doğal bir durum. Gerçi terlemeyi önlemesi ne kadar sağlıklı bir durum tartışılır. Kapanan gözeneklerden ter çıkamıyor. Terlemek homeostatik dengeyle alakalı bir durum. Yani vücudun verdiği doğal bir tepki ve olması gereken bir şey. Fakat insan buram buram ter kokmak da istemiyor. Hele de insanların içinde ter kokusuyla dolaşmak pek de hoş olmuyor.

Lady Speed Stick Fruity Splash Giysilerde İz Bırakır mı?

Bu ürün ter kokusu yapmıyor evet ama açıkça söylemeliyim ki giysilerde beyaz izler bırakıyor. Kışın içinize atlet veya zıbın giyiyorsanız bu iz sadece onda kalıyor ve kıyafete pek bulaşmıyor fakat yazın özellikle kol kısmı dar olan askılı t-shirlerde iz bırakabiliyor. Siyah, lacivert, bordo, yeşil vb. renk askılı t-shirt giyen biriyseniz bunu dikkate almalısınız. Beyaz, krem, açık pembe tonlarında daha az iz bırakıyor.

Lady Speed Stick Fruity Splash fiyat olarak yaklaşık 7,50 TL civarında.

Lady Speed Stick  kullananlar deneyimlerini alta yorum olarak bırakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder